środa, 1 czerwca 2016

Outfit - Ogrodniczki w letniej odsłonie

Hej kochani, dzisiaj mam dla Was jeden z moich outfitów do szkoły. Uwielbiam kiedy jest już ciepło i można zostawić na dnie szafy ciężkie kurtki, bluzy i buty. Tak więc ostatnio ogrodniczki i koszulka z krótkim rękawem w zupełności wystarczyła i nie było mi zimno. Dodatkowo miałam na sobie szare tenisówki, które fajnie współgrały z kolorem bluzki. Takie zestawy z jakimiś wspólnymi elementami kolorystycznymi mają często duży potencjał. Do tego delikatne kolczyki i zegarek i gotowe. :-)


Ogrodniczki już doskonale znane,
w ładnym jasnym odcieniu. Do tego 
szara koszulka pasowała idealnie. :-)


Włosy rozpuszczone lub związane
 w koka z boku głowy.

Jeden ze spontanicznych nie zaplanowanych wpisów.
Ostatnio pogoda bardzo mi pasuje i takie założenie
rurek, koszulki, sweterka i tenisówek lub sandałów
jest idealnym rozwiązaniem 
dającym jednocześnie mnóstwo kombinacji.
Kolejny post mam nadzieję już jutro.
Do następnego. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz