wtorek, 22 stycznia 2019

Stylizacja z bordowym kapeluszem

Czasem ilość wykonywanych zdjęć rozbiega się z tymi wstawianymi i później zostaje człowiek ze śnieżnymi fotkami w maju i co wtedy? Zostaje czekać, aż pogoda za oknem będzie znów aktualna :)


Tak się też zadziało w przypadku tych fotografii z sesji. Niedługo minie rok od ich wykonania, ale stylizacja jest na tyle klasyczna, że rok nie zrobi różnicy. Tą natomiast można zauważyć na moich włosach, które wówczas w połowie były mocno bordowe. 


Trochę pod kolor kapelusza, który w tym roku jakoś zbytnio z szafy niestety nie wychodził. Pokręcone, jeszcze nie zmyty kolor. Patrząc na ten look mam ochotę poszaleć z kolorem na końcówkach włosów, znowu :)



Bluzka z Guns'n'roses, należy do moich ulubionych, więc w sumie dziwne, że na blogu pojawia się chyba pierwszy raz, ale wiadomo, lepiej późno niż wcale. 


Granatowe jeansy z Sinsay'a to mój kolejny ulubieniec. Tak samo jak botki na obcasach. Klasyczne sztyblety z klamerką. Służą dzielnie już kolejny sezon.


Siwy płaszcz jest już znany z jednej z jesiennych stylizacji, kolejna perełka z mojej szafy. Tak więc stylizacja złożona z moich ulubionych ubrań, które tworzą tło do kolorowego akcentu w postaci kapelusza i włosów.


 Całość w otoczeniu ośnieżonego krajobrazu. Osobiście lubię tą sesję, bo efekt bardzo mi się podoba.


Dajcie znać co sądzicie. :) Ostatnio doba wydaje mi się jakaś krótsza, ale działam. Na ile czas pozwala, więc coś pojawia się i tutaj, kolejne wpisy wkrótce :)

6 komentarzy:

  1. Ooo znajoma koszulka! <3
    Cudowne zdjęcia, jestem zakochana w Twoim promiennym uśmiechu.
    Fantazyjne włoski, ahhh dobrze, że mnie nie korci do farbowania - kiedyś uwielbiałam częste metamorfozy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kapelusze ! 😊

    Obserwuje i zapraszam do siebie https://gabamalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny ten kapelusz!Idealnie podkreśla Twoją urodę :)
    Zostawiam suba i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladnie ci w tej stylizacji, kapelusz pasuje do twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. Rewelacyjna koszulka 🤩
    Pozdrawiam serdecznie 🌹https://jmzphotography.eu/projekty

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapelusz nadaje ton całej stylizacji. To gwóźdź programu :)

    OdpowiedzUsuń