sobota, 3 października 2015

Fotografia - Ludzie - Black & white

Hej, nie było mnie trochę, ale jest to spowodowane tym, że przygotowywałam właśnie tą sesję. Od wczoraj wieczorem siedziałyśmy we dwie nad zdjęciami aby jakoś wyglądały. Światło nam zdecydowanie nie pomagało i poprawki były niezbędne. Dlaczego mówię w liczbie mnogiej? Ponieważ w sesji pomagała mi najlepsza pani fotograf. Znacie ją z bloga: Photography by Wiki. Bardzo jej dziękuję, bo bez to by się nie udało. Outfit już jesienny. W botkach i płaszczu. Ale nastroje jak najbardziej jeszcze letnie. Z tego co wynikało z ankiety najchętniej zobaczylibyście zdjęcia biało - czarne. Dlatego sesja była zrobiona właśnie w tych kolorach. Fotki w dwóch odsłonach : radosnej i poważnej. Zdjęć było bardzo dużo, ale wybrałam tylko te najlepsze. Tak  czy owak zebrała ich się duża ilość. Zapraszam do oglądania.


Niepewne początki.


Ciepły odcień biało-czarnego zdjęcia to...sepia?
Jak widać tak. :-)
 

Przemyślenia na trawie? Dlaczego nie?
 

Rozkładasz ręce?
Dasz radę. 
 

 Tak w oddali tęsknię.


Czasem warto spojrzeć wstecz.
 

Włosy na wietrze, czyli na twarzy.
 

Przyjaźń to skarb.
 

Żartujesz?
 

Ojej, długo jeszcze?
 

Włosy na twarzy?
 

Zamyślenie na sesji?
 

Ładnie to tak nie patrzeć w obiektyw?
 

Zdjęcie z zaskoczenia? Dlaczego nie?
 

Uśmiech przez złość.


 Czasem kompletne zaskoczenie wychodzi dobrze.


Uśmiechnij się?
 

Ale ty robisz teraz zdjęcie?
 

Obiektyw jest wyżej.
 

No ok, uśmiechnę się.
 

Kiedyś trzeba być poważnym.
 

Kocham.Wiesz?
 

Czasem nie warto powstrzymywać śmiechu.


Uśmiech i uroda? To idzie w parze.

Myślę, że zdjęcia powinny się wam spodobać.
Do tego dołożyłam moim zdaniem fajne opisy,
które powinny wywoływać uśmiech na twarzach,
 bo takie jest ich zadanie.
Według mnie cały wysiłek związany z sesją nie poszedł na marne.
Do następnego!!! :-)

2 komentarze: