sobota, 10 października 2015

Misz - masz - Zdrowe odżywianie - Placki bananowo jaglane

Hej kochani, dzisiaj post o zdrowym odżywianiu  i zdrowym życiu. Od razu mówię, wszystko co dzisiaj napiszę wynika z moich przemyśleń i doświadczeń. Nie mówię tu jak schudnąć, ale jak być zdrowszym i czuć się lepiej. Wiadomo, pierwszą rzeczą którą powinniśmy zrobić chcąc być zdrowszym to zacząć się ruszać, chociażby długi spacer dobrze nam zrobi. Dla osób z większym zapałem polecam jazdę na rowerze, rolkach czy bieganie. Warto zapoznać się z artykułami w których możemy się dowiedzieć, że produkty takie jak makaron czy ziemniaki wcale nie są tuczące. Pierwszą rzeczą którą zazwyczaj robimy jest odrzucenie słodyczy, moim zdaniem jest to dobry pomysł, ale możemy sobie pozwolić na gorzką czekoladę, czy suszone owoce. Warto odżywiać się zdrowo i przekonać się do niektórych składników. Na przykład szpinak, jest bardzo zdrowy, ale wiele osób go nie lubi, podam Wam kiedyś pomysły na jego wykorzystanie. Kolejny składnik to kasza jaglana, przekonałam się do niej niedawno, ponieważ wcześniej nie znalazłam sposobu na jej przyrządzenie, który by mi smakował. Ostatnio znalazłam jednak przepis na blogu http://designyourlife.pl/ , który bardzo mi się spodobał. Przepis na placki bananowo jaglane,  nieco przerobiłam ten przepis i oto krok po kroku. :-)

1. Wbijamy do miski 4 jajka. 
 

2. Roztrzepujemy je łyżką .


3. Dodajemy 20 łyżek ugotowanej kaszy jaglanej,
pół szklanki cukru, 7 łyżek mąki i 5 łyżek kaszy mannej.
 

4. W drugiej misce na kawałki łamiemy 4 banany.
 

5. Rozgniatamy je widelcem.
 

6. Mieszamy z kaszą.
 

7. Smażymy z dwóch stron na patelni.
 

8. Jemy z cukrem pudrem.

To przepis na placki, które m.in. przekonały mnie do kaszy
jaglanej, co więcej są bardzo zdrowe.
I pamiętajcie to co jecie zależy tylko od Was. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz