sobota, 31 października 2015

Fotografia - Ludzie - Halloweenowo

Cześć, dzisiaj sesja halloweenowa, nie jest to przebranie, ale trochę bardziej mroczne zdjęcia. Bardziej tajemnicze fotki, ale oczywiście są też pozytywne ujęcia. Wykonałam je dzisiaj, przed chwilą skończyłam je poprawiać, bo słońce nie ułatwiało mi pracy dzisiaj. Mam nadzieję, że się wam spodoba. Na początku fotki z czarnym kotem, który wcale nie przynosi pecha, a wiele radości jak najbardziej. :-)

Happy Halloween życzy czarny  kot. :)


Zamyślenie.



Czarny parasol.

Wiatr  we włosach.

Od tyłu.

Spojrzenie wstecz.

Uśmiech, radość, szczęście.

Parasolka do góry. :-)


Dynie, duchy, pająki.

Uśmiech, ale oficjalny.
 

Głowa do góry.

Włosy odgarniamy i idziemy dalej.

Efekt jednobarwny.

Na huśtawce black & white.

Znów biało-czarno.

Klimatycznie.

To co dla Was dzisiaj przygotowałam
jest różnorodne i może nie w 100% halloweenowe,
ale myślę, że oddaje klimat tego dnia.
Ostatnio miała czas na przemyślenia, więc mam 
dla Was jedną radę.

Problem to nie problem.
Problem to Twoje wyobrażenie o problemie


W takim razie wesołego Halloween.
I do następnego. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz