czwartek, 26 maja 2016

Sesja zdjęciowa w terenie, nieco retro.

Hej kochani, dzisiaj z racji dnia wolnego mam dużo wolnego czasu, jednak pogoda pozostawia wiele do życzenia, więc robienie zdjęć na dworze nie jest najlepszym pomysłem. Za to jakiś czas temu odbyła się sesja z Wiką z bloga "Zapiski z Notesu". Dla dwóch blogerek spotkanie na sesji jest super opcją, jej efekty mogliście już podziwiać na blogu Wiki. Ja jestem na tyle zadowolona z jej pracy i z efektów, że również ma dla Was kilka zdjęć z tej właśnie współpracy, myślę że w najbliższym czasie będziecie mogli zobaczyć owoce naszych dalszych wspólnych poczynań. Większość zdjęć jest biało-czarnych. Mi się bardzo podobają. Wyszły super mimo wiatru który skutecznie targał nam włosy. :-)


Wiosenne kolorki.


Stare budynki skłaniają czasem do rozmyślań,
nawet przy szalejącym wietrze. ;-)


Czasem trzeba wyjrzeć przed siebie. 


Uśmiech podczas zdjęć?
Gwarantowany.


I na koniec zdjęcie,
które definitywnie uwielbiam.
Klimatyczne, nieco nostalgiczne,
tajemnicze.
Jedne z lepszych zdjęć w których
tworzeniu miałam zaszczyt uczestniczyć.
Mam nadzieję, że nie długo
będę mogła się z Wami dzielić kolejnymi 
efektami tak wspaniałych współpracy.
Kolejny post już niedługo. :-)

1 komentarz:

  1. Fajnie, ze możesz wychodzić z inną blogerką na zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń