środa, 11 maja 2016

Zdrowe odżywianie - Jaglane Rafaello

Hej kochani, tym razem już w nowej odsłonie bloga. Nie tak dawno zmieniona aranżacja, dalej nie była tym czego potrzebowałam, w końcu jednak po wielu próbach udało mi  się stworzyć idealny dla mnie, minimalistyczny jasny wygląd. Jest to właśnie przykład różnorodności nawet w jednym człowieku. Kiedy najlepiej czuję się w ciemnych ubraniach i otoczona stosunkowo ciemnymi meblami to na blogu jest teraz całkiem jasno i mi osobiście bardzo się podoba. Mam nadzieję, że tym razem zostanę przy tej aranżacji na dłużej. Dziś kontynuacja tematu zdrowego odżywiania, który co najmniej w maju będę nieco rozwijała. Mam dla Was przepis na Rafaello jaglane. Pochodzi on z bloga Design Your life, o którym już kilka razy Wam wspominałam. 


1. Potrzebujemy 100 g kaszy jaglanej.


2. Do garnka nalewamy 1 szklankę mleka i pół szklanki wody.


3. Po zagotowaniu się mleka z wodą wsypujemy kaszę 
i na małym ogniu gotujemy przez 15 minut,
ciągle mieszamy aby masa się nie przypaliła i nie wykipiała.


4. Następnie potrzebujemy 70 g wiórek kokosowych.


Pół szklanki mleka.


A także 160 g mleczka kokosowego.


Ponadto cukier.


5. Tak wygląda masa po 15 minutach gotowania.


6. Dodajemy pozostałe składniki,
gotujemy na malutkim ogniu przez kolejne 10 minut.


7. Gdy masa ostygnie wylewany ją do tortownicy.
Całość posypujemy płatkami migdałowymi.
Schłodzimy w lodówce przez co najmniej trzy godziny.

Przepis jest naprawdę świetny.
Jeśli nawet ktoś nie lubi kaszy jaglanej,
która jest bardzo zdrowa, to myślę że nie wyczuje 
jej smaku. Rafaello w takiej postaci jest naprawdę 
pyszne i już niedługo biorę się za kolejną porcję.
Kolejny wpis już jutro. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz