wtorek, 3 maja 2016

Aktorzy i filmy - Johnny Depp

Hej kochani, jak się okazało sobota zamieniła się we wtorek i post pojawia się dopiero dzisiaj. Przez ten czas opanowałam swoje plany i starałam się lepiej niż do tej pory zorganizować. Ostatnio pisałam Wam, że planuję majowe zmiany we wpisach, tak więc zapraszam do nowego zestawienia. Postanowiłam że co najmniej w maju będzie 6 kategorii plus jedna pojawiająca się raz na jakiś czas, czyli Moimi oczami. Rubryki, które się nie zmieniły to: Kuchnia, Fotografia, Moda. Ponadto jest kilka nowości, czyli: Misz-masz w skład którego wchodzi Biżuteria i Książki; Filmy i Aktorzy. No i szósta kategoria, czyli coś całkiem innego: Zdrowe odżywianie i tryb życia. Będą to moje spostrzeżenia i moje sposoby, co nie znaczy że będą one odpowiednie dla każdego.
Dzisiaj pierwszy post z "oficjalnej" rubryki Aktorzy i filmy. Nie byłabym sobą gdybymJ nie zaczęła od mojego ulubionego, ukochanego aktora, czyli Johnnego Deppa. Postać, którą znają chyba wszyscy. Zapewne najbardziej dzięki roli Jacka Sparrowa z serii: "Piraci z Karaibów". Ja sama oglądam często całą czwórkę filmów, bo mi się one po prostu nie nudzą. Kilka wieczorów spędzonych na oglądaniu każdej z części, jest dla mnie od początku super przeżyciem. O samej serii mam w planie wstawić oddzielny wpis, więc na razie zamykam ten temat.


Johnny Depp, właśc. John Christopher Depp II (ur. 9 czerwca 1963 w Owensboro) – amerykański aktor filmowy, reżyser i muzyk. Był trzykrotnie nominowany do Oscara.
Myślę, że są to najważniejsze teoretyczne informacje na jego temat. Co do konkretów to oto one:

  • Johnny Depp od lat współpracuje z Timem Burtonem, do tej pory w ten sposób powstało 8 produkcji i osobiście oglądałam do tej pory połowę z tych filmów, wszystkie są godne polecenia.
  • Zagrał w 53 filmach, a w tym roku do kin wchodzą  kolejne 3, dodatkowo w 2017 roku ukazuje się kolejna część Piratów z Karaibów.
  • Ma swoją gwiazdę w Hollywoodzkiej Alei Gwiazd.
  • Grał w filmach chyba większości rodzajów: Thrillery, Komedie, Melodramaty, Przygodowe.
  • Jego cechą szczególną i niewątpliwie bardzo cenną jest oryginalny, typowy dla niego samego sposób poruszania się i mówienia, dzięki czemu nawet pod warstwą charakteryzacji jesteśmy w stanie poznać Johnnego Deppa.

  • Zdecydowanie umie śpiewać, co pokazał w filmie  Sweeney Todd: Demoniczny golibroda z Fleet Street, gdzie grał razem z  Heleną Bonham Carter.
Mogłabym tak mówić, zachwalać
w nieskończoność, ale myślę
że tyle wystarczy, kto jest bardzie
zainteresowany wspaniałymi rolami
Johnnyego Deppa to odsyłam go do
licznych filmów z jego udziałem.
Do następnego kochani. :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz