piątek, 20 maja 2016

Outfit - Luźny, sportowy.

Hej kochani, tak, w końcu post modowy. Mam dla Was outfit z dzisiejszego popołudnia, czyli całkiem nowe zdjęcia. Post był planowany już jakiś czas temu, a akurat dzisiaj dobrałam odpowiednie ubrania i miałam trochę czasu na zdjęcia. Oczywiście nawet w luźnym, sportowym secie nie mogło zabraknąć kilku nieoczywistych rozwiązań. Sztuka tkwi w tym, aby nawet najprostszy wygodnego zestawu zrobić stylowy i nieszablonowy outfit. O czym mowa? Zapraszam. :-)


Podstawą zestawu jest szara długa bluza.


Oryginalnym elementem jest jej wykończenie,
czyli długa, luźna góra.


Bardzo od razu mi się spodobała, z racji 
długości nieco przypomina sportową sukienkę,
której również od niedawna mam zamiar poszukiwać.


Do tego oczywiście jeansy.
Moje ulubione, czyli rurki 
w kolorze ciemnego jednolitego granatu.


Do tego założyłam czerwone tenisówki
i spokojnie mogłam tak przechodzić cały
dzień i było mi wygodnie,
a jednocześnie miałam poczucie, że wyglądam
jak najbardziej w porządku.


Na koniec moja ulubiona biel z czernią.
Na zdjęciu fryzura z popołudnia,
rozpuszczone włosy z podpiętymi
 do góry przednimi pasmami.
Jednak równie dobrze pasuje
i sprawdza się kucyk, tak też uczesana byłam
do szkoły, również fajnie wyglądało.

Tak właśnie z zestawu do szkoły powstał
całkiem fajny post i zdjęcia 
z których jestem wyjątkowo zadowolona.
Kolejny wpis myślę, że już jutro.
Prawdopodobnie będzie to kuchnia,
tym razem coś bardziej kalorycznego. 
Do następnego. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz