wtorek, 17 lipca 2018

Linia życia

Połączenie horroru, filmu akcji i produkcji popularnonaukowej? Jak się okazuje, to jest możliwe. Linia życia to film na który trafiłam przez przypadek i okazał się strzałem w dziesiątkę. Opowiada o piątce studentów medycyny, którzy postanawiają dowiedzieć się co dzieje się z nami po śmierci, chwilę po niej. Zatrzymują po kolei swoje serca, a  po kilku minutach przywracają je do życia. Działają coraz bardziej ryzykownie, zbliżając się do przekroczenia granicy umownego bezpieczeństwa. Z czasem muszą skonfrontować się z grzechami przeszłości, które dają o sobie znać z powodu przekroczenia linii życia i powrócenia na stronę żywych.

Znalezione obrazy dla zapytania linia życia film

Obsada bardzo przypadła mi do gustu. Bohaterowie są zróżnicowani pod względem charakterów, a nawet wyglądu. Możemy zobaczyć tu Ninę Dobrev znaną z Pamiętników Wampirow, a także Diego Luna, który bardzo podobał się mi się w tej produkcji, jego postać została fantastycznie zagrana. Mimo wielu negatywnych recenzji w sieci moim zdaniem film jest warty uwagi i tych dwóch godzin. Bardzo mądry, ciekawy i emocjonujący. Z mojej strony gorąco polecam! :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się zapowiada!
    Ostatnio szukałam czegoś ciekawego:D
    Ciekawy wpis! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę go zdecydowanie obejrzeć, bo czuję, że to coś dla mnie, dzięki, haha
    eerie-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kiedyś zapowiedź. Chętnie go obejrzę jak znajdę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. This looks interesting. Love Nina Dobrev!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie slyszlam o tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obejrzałam jeszcze tej produkcji, ale coś czuję, że nadrobię! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Ich mag den Blog, können wir kooperationen haben, mehr können Sie hier klicken.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tego filmu nie oglądałam. Też słyszałam dużo negatywnych recenzji, ale najlepiej samemu obejrzeć i ocenić :) Obserwuję i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc wolę książki :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń