poniedziałek, 30 lipca 2018

Ubraniowy haul zakupowy

Tym razem przychodzę tu z haulem zakupowym. Większość ubrań, które tu zobaczycie zostało kupionych w zeszłym tygodniu, więc zapewne są jeszcze dostępne w sklepach. Są to rzeczy głównie z Sinsay'a, ale trafiło się również i coś z House'a czy Terranovej. Jest obecnie bardzo dużo przecen, przez co można trafić na na prawdę fajne okazje i nabyć coś w świetnej cenie.


Na początek rzeczy z Sinsay'a. Mamy tu czerwoną koszulkę.


Cały jej sekret kryje się na plecach, gdzie ozdobiona jest krzyżującymi się sznureczkami.
Rozmiar S, cena: 20 złotych.


Następnie jasne jeansy rurki. Moja druga para z tego fasonu i jestem na prawdę zadowolona. Mają odpowiednią długość, szerokość i są bardzo wygodne.


Rozmiar M, cena: 40 złotych.


Te czarne rurki różnią się od poprzednich jedynie kolorem. Stwierdziłam, że skoro coś się sprawdza nie ma sensu tego zmieniać. :)


Na przecenach udało mi się dorwać tę jasną bluzę. Bardzo ciepła i miła w dotyku.
Rozmiar M, cena: 30 złotych


Ostatnią rzeczą z Sinsay'a jest bordowa sukienka. W stylu tego sklepu, czyli dość obcisła i jednobarwna. Tym razem ma ona wycięcia na ramionach ozdobione paseczkami materiału. Rękaw jest długi, co jest jej niewątpliwym plusem, gdyż u mnie w szafie same sukienki na ramiączkach i z rękawami krótkimi bądź 3/4.
Rozmiar S, cena: 40 złotych.


Przechodzimy do Terranovej. W moje ręce trafiła koszula w czarno-czerwoną kratę. Sięga w 1/3 uda i jeśli jest się wystarczająco niskim może robić i za sukienkę.
Rozmiar M, cena: 30 złotych.


Crop topy to coś do czego powoli się przekonuję, szczególnie jeśli są tak piękne jak ten na zdjęciu. Znów pojawia się motyw paseczków, tym razem na dekolcie. Cudny tropikalny wzór jest typowo wakacyjny. Można nosić zarówno jako hiszpankę jak i zwyczajnie.
Rozmiar S. cena: 20 złotych.


Na koniec poniosło mnie do House'a i tam trafiłam na koszulką w paski. Niby zwyczajna, ale nie miałam żadnej z tym wzorem. Pasuje zarówno do codziennych jak i nieco bardziej wyjściowych stylizacji. :)
Rozmiar S, cena: 20 złotych.

Takie oto perełki ostatnio zawitały w mojej szafie.
Piszcie jak się Wam podoba i jakie są Wasze ubraniowe hity wakacyjne :)

4 komentarze:

  1. Och, uwielbiam wyprzedaże! Mnie się w ostatnich miesiącach też udało znaleźć masę świetnych rzeczy; t-shirty, spodnie, kombinezon...
    Piękna jest ta sukienka ;* W sinsayu zawsze są dobre ceny, nawet, gdy nie ma przecen :)

    nicole's travel journal - moda, podróże, lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ciuszki kochana zgarnęłaś! :)
    Zwłaszcza sukienka wpadła mi w oko - jej kolor jest cudowny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona koszulka jest super przez to rozwiązanie z paseczkami :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i udane zakupy ;) Szczególnie sukienka i jasne jeansy przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń