sobota, 7 lipca 2018

Harlan Coben - Nieznajomy

Tajemniczy, nieprzewidywalny, pojawia się i znika. Niby zwykły nieznajomy, ale wie o rzeczach o których nie powinien mieć pojęcia. Dodaje też coś od siebie, sieje ziarno niepewności, zdradza tajemnice i odchodzi, na razie.
Tak można opisać Nieznajomego z książki Harlana Cobena. Później oczywiście dostaje on imię, nazwisko, profesję, ale to później. Na tego autora trafiłam po raz pierwszy w bibliotece kilka tygodni temu i przepadłam, ostatnio przeczytałam już trzecią książkę i co jedna to lepsza. To oznacza, że "Nieznajomy" był ciekawy, ale są lepsze książki tego autora.
Historia opowiada o prawniku, ojcu dwóch synów i mężu - Adamie. Pewnego dnia spotyka mężczyznę, który mówi mu że został okłamany przez żonę na temat jej ciąży. Kiedy chce te oskarżenia skonfrontować z żoną okazuje się, że ta zniknęła bez śladu. Adam rozpoczyna poszukiwania żony, prawdy, rozwiązania zagadki. Po drodze sprawa się komplikuje, a na jaw wychodzą nowe fakty, a małżonka nadal się nie znajduje.

Znalezione obrazy dla zapytania nieznajomy harlan coben

Czy Adam został okłamany przez żonę?
Czy zaginiona się odnajdzie?
Kim jest tajemniczy nieznajomy?
Jak zakończy się ta cała historia?
Odpowiedzi na te pytania dostaniecie czytając książkę. Podczas jej czytania byłam zachwycona akcją, tajemnicami i bohaterami, bo to dobra, wciągająca książka. Jednak Harlan Coben potrafi zaczarować słowem jeszcze lepiej, o czym postaram się was przekonać w następnych recenzjach. Mimo wszystko książka jest godna polecenia. :)
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do cięgnięcia
po książki tego autora i że zrozumiecie co mam na
myśli pisząc tą recenzję. :)
Mieliście styczność z Cobenem?
Dobrze wspominacie? :)

2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie, chętnie sięgnę po tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa się wydaje, może przeczytam.
    https://inspiracjepatrycjil.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń