czwartek, 12 maja 2016

Piękne kwiaty i nowa fryzura.

Hej kochani, mam dzisiaj właściwie trzy w jednym, ponieważ zdjęcia są robione w dwóch miejscach a mianowicie na huśtawce pod kwitnącą jabłonią, a druga część zdjęć jest z fioletowymi bzami. Bzy są aktualnie w pełnej krasie i w moim domu są poustawiane wazony ze świeżo ściętymi kwiatami, które dodatkowo pięknie pachną. Dodatkowo po raz pierwszy na zdjęciach możecie zobaczyć moje włosy w nowej fryzurze, czyli skrócone i wyrównane, wcześniej były one nieco wycieniowane. Obcięłam je równo tydzień temu i jestem naprawdę zadowolona z efektu.


Moje włosy aktualnie sięgają ramion.


Stylizacja to między innymi fioletowy długi sweterek.


Część naszej scenografii.


Ponadto mam na sobie fioletowe legginsy w azteckie
wzory i czerwone tenisówki.


Pięknie pachnące kwiaty jabłoni.


Kolejna część zdjęć, czyli w towarzystwie fioletowego bzu.


Fioletowe kwiaty idealnie dopasowały 
się do fioletu mojej stylizacji.


Włosy teraz układają się zazwyczaj dużo lepiej,
jednocześnie ułatwiając robienie zdjęć.


Dodatek to oczywiście nieodłączny mi zegarek.


Czarno - białe, klimatyczne.

Zdjęcia robione w tą niedzielę, 
chwilę przez burzą i deszczem.
Jednakże takie warunki były idealne. :-)
Dzisiaj piękna pogoda i super gorąco jak na 
połowę maja. Kolejny post już jutro, bo narobiłam
sobie troszkę zaległości.
:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz