czwartek, 9 czerwca 2016

Kwiaty wiosna-lato.

Hej kochani, mój aktualny brak czasu, a także chwilowy brak dostępu do dobrego aparatu niejako zmusza mnie do wstawiania po prostu tego co mam, a akurat mam jeszcze jedną serię zdjęć prosto z ogrodu. W najbliższym czasie mam nadzieję, że w końcu pojawią się kolejne wpisy modowe i na temat zdrowego odżywiania, a także reszty kategorii. Niestety podstawą dla blogera jest dobry aparat, a jego nawet chwilowy brak sprawia że tracimy narzędzie naszej "pracy". Dlatego jeszcze dzisiaj nie wychodzimy z ogrodu :).


Malutkie, niziutkie i fioletowe. :-)


Również małych rozmiarów kwiatuszki
w ślicznym odcieniu pomarańczu.


Bardzo lubiane przeze mnie duże pomarańczowe
kwiaty z barwiącymi środeczkami. :-)


Dla wielbicieli różu i nie tylko.


Minimalistyczne i urocze.


I ma koniec przepięknie pachnący jaśmin.

Myślę, że to już ostatni post w najbliższym czasie
z pojawiającej się ostatnio fotografii kwiatów. 
Kolejny post już wkrótce. Być może recenzja 
filmu, których ostatnio oglądam spore ilości
lub ocena książki, którą już kończę czytać. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz