poniedziałek, 27 czerwca 2016

Bransoletka na gumce.

Hej kochani, dzisiaj pokażę Wam efekty mojej ostatniej pracy, jest to bransoletka na gumce, którą mogliście zauważyć na mojej ręce w tym oto poście. Aktualnie jest to bardzo częsty dodatek na nadgarstkach większości kobiet, dziewczyn. Wiele blogerek, również tych znanych dodaje je do swoich stylizacji. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała zrobić podobnej sama. W trakcie ostatnich biżuteryjnych zakupów zaopatrzyłam się specjalnie do tego celu w koraliki i gumkę.


Użyłam beżowych 20 koralików i dwóch bursztynowych,
wszystko nawleczone na okrągłą gumką, zawiązaną 
na końcu na supełek.


Ja noszę albo tymi dwoma ozdobnymi koralikami
do góry, dodając tym samym więcej kolorów,
lub jeśli chcę aby całość była bardziej stonowana,
układam bransoletkę tak, 
aby były one schowane po wewnętrznej stronie nadgarstka.


Jest to super dodatek do naprawdę wielu stylizacji
i myślę że niedługo moja kolekcja
tego rodzaju bransoletek nieco się powiększy.


Mam nadzieję, że napisy na zdjęciach 
nie kują w oczy, bo od tej pory będę tak
właśnie podkreślała moje autorstwo zdjęć. :-)
Do tych fotek akurat idealnie mi spasowało 
tło z bzami i myślę, że całkiem ładnie całość wyszła.
Jak widzicie znowu szablon nieco uległ zmianie,
ale tylko w celu jeszcze większej przejrzystości.
Dodatkowo pojawił się nagłówek, który stworzyłam ja
przy małej pomocy  Wiki
Kolejny post prawdopodobnie jutro. :-) 

1 komentarz: