wtorek, 28 czerwca 2016

Słodko i zdrowo.

Hej kochani, dzisiaj kolejny post o zdrowym trybie życia. Jak można się przekonać nie wszystko co zdrowe jest bez smaku albo po prostu niesmaczne. Mam dla Was przepis a może raczej inspirację na pyszny i zdrowy deser. Inspirację, bo tak naprawdę każdy może dodać coś od siebie, albo użyć czegoś w zamian.


1. Pierwszym składnikiem są owoce, 
ja wybrałam te sezonowe, czyli borówki, jeżyny,
i maliny. 
W innej odsłonie miałam wiśnie, borówki, 
truskawki i maliny.
Tak więc opcji mamy naprawdę wiele,
każdy może znaleźć coś dla siebie.


2. Potrzebujemy również płatków owsianych,
które mieszamy w miseczce z kefirem,
 bądź jogurtem naturalnym.
Ja wybrałam tą pierwszą wersję.


3. Jako dodatek, lub kiedy nie mamy dostępu 
do owoców możemy dodać owoce suszone.
Ja postawiłam na swoje ulubione suszone banany. 


4. Całość układamy w szklance warstwami.
Są na to dwa sposoby: 
Pierwszy: jogurt z płatkami, owoce i znowu jogurt itd.
Lub drugi: jogurt z płatkami, jeden rodzaj owoców,
kolejna warstwa jogurtu z płatkami, kolejny rodzaj owoców itd.

Mam nadzieję, że post się Wam spodobał,
przepis naprawdę pozostawiający wiele 
dla kreatywności, a jednocześnie bardzo smaczny,
zdrowy i do tego zaspakajający ochotę na słodycze. :-) 

1 komentarz:

  1. Robiłam sobie w zeszłym roku takie deserki i są przepyszne :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń