wtorek, 7 czerwca 2016

W świecie najpiękniejszych kwiatów.

Hej kochani, mam dzisiaj dla Was kolejny post fotograficzny, w którym to znów główną rolę graja przyroda. Tym razem są to zdjęcia przez wielu uważanych najpiękniejszych kwiatów, czyli róż. Ja osobiście uważam je za śliczne, a w szczególności czerwone róże zyskują moje uznanie. Lubię kiedy choć jedna jest uzupełnieniem stojącego na półce bukietu i w każdej chwili mogę podejść i poprawić sobie lepszy bądź gorszy humor jej pięknym zapachem. Dlatego ten wpis jest poświęcony właśnie nim. Pięknym czerwonym różom.


Krzaczek z różami ma tę zaletę, 
że znajdują się na nim kwiaty 
w różnym stopniu rozwinięcia
i dzięki temu mogą wyjść całkiem fajne
zdjęcia.


Może pora polubić czerwony? :-)


Jak dla mnie śliczne zdjęcie.
Piękny pączek ukryty za zielenią.


Może jakość nie powala,
ale efekt fajnie rozmazanego tła
sprawił że zdjęcie pojawia się na blogu.


Moje ulubione różane zdjęcie,
czyli prześliczne róże na tle zielonego,
naturalnego tła.


Z nieco większej odległości.


 Mimo iż miały być to zdjęcia jedynie 
czerwonych róż to coś dla 
miłośników tych w kolorze białym
też się znajdzie.


Właśnie te dwa ostatnie zdjęcia miło mnie zaskoczyły,
przepiękny efekt tła mnie oczarował.


Ostatni czas jest bardzo obfity w naukę, co niestety skutkuje czasami lukami w postach. Jednak w tym miesiącu nie planuję  żadnych zmian w grafiku ani na razie w szablonie, co zapewne będzie się miało inaczej w wakacje kiedy to będę miała mam nadzieję nieco więcej czasu wolnego. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz