czwartek, 4 lutego 2016

Tłusty czwartek

Hej kochani, dzisiaj mała zmiana planów i spontaniczny post. Jak nam wszystkim raczej wiadomo dzisiaj Tłusty Czwartek. Cały dzień trwa szaleństwo przede wszystkim pączków. Ja mam dla Was pączki, które zrobiłam i róże karnawałowe, które nie powstały już z mojej ręki. Dziś nie będzie przepisów na te smakołyki a same zdjęcia. Taka "relacja" z dzisiejszych smakołyków.


Róże karnawałowe.


Róże...


...Wprowadzają nas w klimat Walentynek.


Ślicznie wyglądają...


...Przystrojone...


...Cukrem pudrem....


...Niczym śniegiem.


Do tego konfitura różana...


...Czyli klasyka Tłustego Czwartku.


Do tego róże świetnie smakują.


Jestem ciekawa ile pączków zjedliście. :-D


Moje pączki w końcu się doczekały na przygotowanie.


Cały wieczór im poświęciłam.


Myślę, że wyszły...


...Całkiem...


...Dobrze. :-)


Ostatnia fotografia róży.


Przechodzimy do pączków.


Powstała cała miska pączków. :)


Niektóre z nich przekroiłam na pół...


... I posmarowałam budyniem.


Jak na robione tak rzadko, myślę że się udały.


Powstał dość smakowity post. :-)
Jego idea zrodziła się w mojej głowie 
bardzo szybko, więc myślę,
że takie spontaniczne posty też się 
udają. Kolejny post już jutro. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz