poniedziałek, 1 lutego 2016

Gitara klasyczna

Hej, kochani wczoraj nie udało mi się wstawić posta, ale dzisiaj nadrabiam tę zaległość. Udało mi się zrobić dzisiaj zdjęcia jak wróciłam ze szkoły. Oczywiście są prace domowe, nauka. Ale tak jak mówiłam jest to kwestia dobrej organizacji. Sesja powstała w krótkim czasie, ale efekt mi się bardzo podoba.


Inna perspektywa.


Ozdobne wykończenia.


Od frontu.


Witamy na sesji.


Gitara...


... Gra na niej, bezcenna.


Pomaga na smutki.


Być może kiedyś z nią wystąpię. ;-)


Początki bywają trudne...


...Ale najważniejsze to iść do przodu.


Trzeba cieszyć się każdą chwilą...


...Dążyć do spełnienia marzeń,
do perfekcji.


Marzenie, aby grać na gitarze?


Dobrze ją nastrój i spróbuj, nie wyjdzie od razu...


... Ale w końcu się uda. 
Jeśli tylko mamy motywację, damy radę ze wszystkim.

Tak, jak mówiłam, moim zdaniem
udana sesja, przy jej okazji powstało
kilka rad odnośnie życia i gry na gitarze. 
;-) Jestem ciekawa co Wy sądzicie
 o dzisiejszym wpisie.
Do jutra. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz