wtorek, 26 stycznia 2016

Kuchnia na słodko - keks

Hej kochani, mam dla Was dzisiaj ten jeden zaległy post. Wstawiam dzisiaj kuchnię, a w niej przepis na keks. Ciasto bardzo szybkie i smaczne. Ja piekłam tego keksa w styczniu, więc jest super nie tylko na święta. Wyszedł na tyle ładny, że zrobiłam mu małą sesję. :-)


1. Oddzielamy białka...


2. Od żółtek z 5 jajek.


3, Do miski wsypujemy 180 g cukru i kostkę margaryny.


4. Miksujemy z 250 g mąki, 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
i łyżką mleka.


5. Z białek ubijamy pianę.


6. Mieszamy pianę z powstałą masą, orzechami i rodzynkami.


7. Wykładamy ciasto do blaszki.

Pieczemy pół godziny.
Oto zdjęcia gotowego ciasta.


W części pokrojone,


Kawałki ciasta.


Dużo orzechów.


Inna perspektywa.


Zmiana perspektywy przydaje się
nie tylko podczas fotografowania, ale 
i podczas pieczenia....


....Lub gotowania.


Ciasto to robiłam pierwszy raz...


...Ale bardzo mi posmakowało.


Robi się je szybko i łatwo.


Aż chce się ugryźć. ;-)


Dość długi post wyszedł
i jest z dużą ilością zdjęć, więc
bardzo się cieszę z niego.
Dzisiaj jeszcze jeden post.
Zapraszam jeszcze dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz