wtorek, 12 stycznia 2016

Natura - Zimowo

Hej kochani, dzisiaj miała być sesja zdjęciowa, ale niestety mam teraz dużo nauki ze względu na zbliżającą się wielkimi krokami klasyfikację. Mimo wszystko, ciągle mam zdjęcia przygotowane na późniejsze posty i po prostu czekają na swój czas. Dzisiaj mam dla Was zdjęcia z grudnia i z tej niedzieli. Tej zimy śnieg pojawił się właściwie u mnie tylko dwa razy i szybko znikł, jednak mi udało się uwiecznić to na zdjęciach. Grudniowe zdjęcia nie są idealne, ale to dlatego, że robione były wieczorem, kiedy było już ciemno.


Odcisk łapki.


Gałązki w śniegu.


Padający śnieg i krzak w nim.


Ostatnie nocne zdjęcie.

Zdjęcia grudniowe z cieniutką warstwą śniegu.


Bukszpan.


Zielony z białym.

Niedzielne zdjęcia.


Świerk.


Świat podczas zamaszystego śniegu.


Padający śnieg, z tych zdjęć jestem szczególnie zadowolona,
ponieważ efekt jest taki jaki był zamierzony.


Gałązki świerkowe w śniegu.

Tyle w dzisiejszym poście,
mam nadzieję, że zdjęcia robione łącznie przez
trzy dni się Wam spodobały.
Myślę, że zaplanowana sesja pojawi się 
w najbliższym czasie.
Jeśli tylko czas mi na to pozwoli.
Kolejny post już jutro.
Całuję...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz