sobota, 20 lutego 2016

Modowa wishlista - Kurtki wiosenne

Hej kochani, mimo iż jest dopiero luty ja już mam dla Was zestawienie wiosennych kurtek. Są to najbardziej popularne kroje i jednocześnie najbardziej wygodne i pasujące do każdej kreacji. Ja osobiście najbardziej gustuję w ekologicznych skórach i ramoneskach. Coraz bliżej marzec i nowa kategoria na blogu. Już niedługo dowiecie się jaka. Jednocześnie też zmieni się wygląd bloga, mogę zdradzić że będzie on bardziej "mój". Ten jest chyba nieco zbyt pastelowo-cukierkowy. Będę też relacjonowała Wam jedno z wyzwań fotograficznych, ale to też od marca. Być może pojawi się kilka wpisów na temat metamorfoz, tym bardziej że wiosna coraz bliżej. Posty z wishlistami nie są najdłuższe, ale myślę, że równie ciekawe jak i te prezentowane w tradycyjny sposób.


1. Czarna skórzana ramoneska z ćwiekami.
2. Parka w typowym dla siebie kolorze.
3. Pikowane kurtki.
4. Ramoneski.

I to by było na tyle w dzisiejszym
poście. Tak jak pisałam od marca wszystko
się zmienia, no może nie wszystko,
ale zmian będzie na pewno dużo,
jak nigdy dotąd. Postaram się wnieść 
trochę wiosny, szaleństwa na bloga
i w Was, bo czasami warto zawalczyć,
zaszaleć, zrobić coś nieplanowanego. :-)
<3 


2 komentarze: