wtorek, 9 lutego 2016

Walentynki - Deser

Hej kochani, mam dzisiaj dla Was drugi post walentynkowy, a w nim tutorial na deser. Znalazłam ten przepis już jakiś czas temu, ale postanowiłam wypróbować go dopiero teraz. Pierwotna wersja wyglądem nieco bardziej przypominała Walentynkowe motywy, ale myślę, że moja wersja jest równie smaczna i ładnie wygląda.


1. W rondlu gotujemy 1/2 szklanki wody gazowanej 
i 400 g mleka skondensowanego słodzonego.
Natychmiast po zagotowaniu zdjąć z ognia.


2. Po przestudzeniu przelać do pucharków.


3. Przygotowujemy 2 galaretki w 3 szklankach wody.
Gdy zaczną tężeć przekładamy do wysokich szklanek
lub pucharków.


4. Powstała w ten sposób druga warstwa deseru.


5. Po zastygnięciu galaretki wykładamy na wierzch 
na przykład pokrojone kiwi, lub inne owoce.


6. 500 ml śmietanki kremówki ubijamy z 75 g cukry pudru.


7. Wykładamy na samą górę deseru.


Gotowe, smacznego. :-)

Myślę, że deser pasuje na zwieńczenie
Walentynkowej kolacji.
Mi smakował bardzo.
Prawdopodobnie tych wpisów Walentynkowych 
będzie 6 lub 7. Nie jestem pewna bowiem 
jeszcze jednej notki. Jutro wybieramy
się z klasą do kina, więc możecie się 
spodziewać recenzji filmu Walentynkowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz