sobota, 6 sierpnia 2016

Wakacyjne książki - Bransoletka

Jak zapewne zauważyliście uwielbiam czytać, choć nieco trudno jest trafić w mój gust literacki. Na szczęście od rozpoczęcia wakacji trafiłam na 12 bardzo ciekawych książek, które pochłaniałam w szybkim tempie. Część to kontynuacje serii, inne to serie, które zaczynałam od początku, jednak myślę, że opiszę je i przedstawię Wam dopiero po przeczytaniu całości. Zaczynam dziś tak naprawdę od początku, bo Bransoletka, książka o której chcę Wam opowiedzieć trafiła w moje ręce już na początku lipca. Jest ona autorstwa Ewy Nowak i mimo dość dużej ilości stron przeczytałam ją w dwa dni. Opowiada ona o nastoletniej Weronice, która właściwie przez przypadek wyjeżdża na obóz teatralny. Mimo swojej niechęci do niego w końcu się do niego przekonuje, bo jest on dla niej lepszym wyjściem niż wizja spędzenia całych ferii w domu razem z ojcem z którym nie ma najlepszych kontaktów.


Poznaje wielu ciekawych ludzi, bardzo różnych od siebie, z częścią się naprawdę blisko zaczyna przyjaźnić i w końcu też stwierdza, że obóz jest świetnym miejscem i przestaje żałować, że się tam znalazła. W książce możemy zobaczyć, że nie wszystko jest takie jak nam się wydaje i jak mówi tamtejsza nauczycielka "jeśli znamy motyw znamy wszystko". Na potwierdzenie  tych słów jest naprawdę wiele scen. Weronika poznaje tam Karola, syna obozowej pielęgniarki i na początku uznaje go za dziwaka, jednak wszystko okazuje się całkiem inne, a zakończenie całkowicie nieprzewidywalne.

Myślę, że tyle wystarczy 
aby choć część z Was przekonać do Bransoletki.
Mi się bardzo podobała i jest zdecydowanie 
godna polecenia. 
Co jakiś czas będę wstawiała właśnie takie 
posty z książkami przeczytanymi w te wakacje.
Do następnego. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz