sobota, 20 sierpnia 2016

Kombinezon w Azteckie wzory

Kombinezony uwielbiam już od dłuższego czasu, w tym sezonie również świetnie się sprawdzają. Wystarczy dobrać dodatki, biżuterię, buty i stylizacja gotowa. Niedawno kupiłam czarny w Azteckie wzory, z przewiewnego materiału, na ramiączkach, z długimi nogawkami i zamkiem z przodu. Na zdjęciach mam dla Was stylizację, kiedy miałam go na sobie pierwszy lub drugi raz. Świetnym udogodnieniem są ściągacze na końcu nogawek, dzięki czemu materiał lepiej się układa na naszych nogach.

Tak w całości prezentuje się kombinezon.



Gdy jest gorąco świetnie sprawdza się kok na wypełniaczu
i tak właśnie wyglądała moja fryzura.


Makijaż to delikatnie podkreślone tuszem i eye-linerem oczy.


Do takiej stylizacji pasują zarówno buty na obcasach czy koturnach,
jak i płaskie sandały oraz baleriny.


W uszach czarne kółeczka, i dodatkowo w lewym uchu perełka,

Typowo letnia stylizacja,
mam nadzieję, że jeszcze będzie sporo okazji w tym sezonie
na takie outfity.
Do następnego. :)

1 komentarz: