czwartek, 25 sierpnia 2016

Wakacyjne książki - Seria: Pamiętnik nastolatki

Dzisiaj kolejny wpis z serii Wakacyjnych książek. 2,5 roku temu na Gwiazdkę dostałam książkę Pamiętnik Nastolatki, przeczytałam ją w dosłownie kilka dni, w poprzednie święta dostałam drugą część z serii, bo bardzo chciałam się dowiedzieć co się dalej działo. Tak zaczęła się moja przygoda z Natalią - główną bohaterką książek. W te wakacje ku mojej wielkiej radości w bibliotece zobaczyłam całą serię, wszystkie 8 książek. Tak więc podczas wolnego czasu przeczytałam wszystkie następne części serii o Natce. Główną bohaterkę poznajemy gdy rozpoczyna naukę w gimnazjum, jest zakochana w Jacku, kiedy nagle pojawia się Bartosz, jest miły, opiekuńczy, staje się chłopakiem Natalii. W części 2 1/2, gdzie są opisywane wakacje Natalii, dziewczyna poznaje przystojnego Maksyma i mimo iż teraz jej związek z Jackiem ma szansę to pojawia się uczucie do Maksyma, które sama chce odpędzić i nie przyznawać się do niego przed samą sobą. Maksym jest bardzo inteligentny, więc nie zawsze wszystko co robi Natka rozumie. Podczas tych kilku lat opisanych w książkach dziewczyna staje się dojrzalsza, mniej wybuchowa. Odkrywa, że historia jest całkiem interesująca, a AWF to jej wymarzony przyszły kierunek studiów. Lecz z kim będzie iść przez życie? Z Bartoszem, Jackiem, czy może Maksymem? Tego możecie się dowiedzieć czytając serię Beaty Andrzejczuk "Pamiętnik Nastolatki".

Znalezione obrazy dla zapytania Pamiętnik nastolatki wszystkie okładki

Nie mogłam się doczekać, aż będę się mogła tą serią z Wami podzielić, czekałam aż przeczytam teoretycznie ostatnią z książek, aby być obiektywna. Dlaczego teoretycznie? Po pierwsze: seria ma jeszcze 5 książek, jednak zmienia się główna bohaterka, jest nią Julia, młodsza kuzynka Natalii. Po drugie: ciąg dalszy historii opisany jest w jeszcze jednej książce: "Tajemnica Jacoba", jej jeszcze nie czytałam, ale już nie mogę się doczekać, kiedy będę miała ją w rękach. Tak więc, całość pełna niespodziewanych zwrotów akcji, łez, wzruszeń, ale i chwil bezgranicznego szczęścia, radości. Wiele pomyłek, przypadków i elementów zaskoczenia. Pisane wszystko przystępnym językiem w formie pamiętnika. Zdecydowanie polecam . :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz