czwartek, 8 września 2016

Makaron z warzywami do lunchboxa.

Dzisiaj mam dla Was kolejny przepis na danie do lunchboxa, jest to naprawdę prosty przepis, a co więcej świetnie smakuje zarówno na ciepło jak i na zimno, co jest ważne kiedy właśnie bierzemy potrawę do szkoły czy do pracy. W moim przypadku ten makaron sprawdził się świetnie, co może być również spowodowane moją nieobiektywnością, gdyż uwielbiam makaron w prawie każdej postaci.
  • Potrzebujemy paprykę i małą cukinię, obieramy cukinię, z obu wykrawamy środki i kroimy w kostkę, następnie dusimy na małym ogniu, do miękkości, dodajemy zioła i nieco koncentratu pomidorowego. 
  • Gotujemy ulubiony makaron przez ok. 6-8 minut.

  • Ja dodatkowo udusiłam na patelni pokrojone drobno pieczarki. 
  • Jeśli bierzemy danie na wynos pakujemy całość wmieszaną lub ułożoną warstwowo w jeden pojemnik lub makaron nakładamy do jednego a dodatki do drugiego.
Potrawy do lunchboxa są tematem
"wodą" i sama ciągle szukam ciekawych pomysłów
na dania do szkoły. Jest to dla mnie naprawdę o wiele
lepsze rozwiązanie niż zwykła kanapka. Równie dobrze
sprawdzają się różnego rodzaju placuszki, 
jak na przykład jogurtoweowsianejaglane lub kukurydziane
Do następnego. :)

1 komentarz: