wtorek, 6 września 2016

Moja Ananke

Hej kochani, dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję, nadal wakacyjnej, książki. Czytałam ją już kilka tygodni temu, jednak bardzo mi się spodobała. Moja Ananke autorstwa Ewy Nowak, jest bardzo nową książką bo wydaną dopiero w tym roku, kilka miesięcy temu. Dostałam ją w bibliotece jako pierwsza czytelniczka, więc książka miała jeszcze swój piękny, typowy dla nowych książek zapach. Wcześniej tej autorki czytałam już książkę pt. BRANSOLETKAi byłam nią zachwycona, więc pokładałam i w tej pozycji duże nadzieje. Nie zawiodłam się :). Jest to historia o siedemnastoletniej (w późniejszych rozdziałach osiemnastoletniej) Jagodzie, która tak jak rówieśniczki chciałaby mieć zaufaną przyjaciółkę i wspaniałego chłopaka, jednak nie od razu jest jej to dane. Z czasem zaprzyjaźnia się z Justyną, a jej brat przedstawia jej przystojnego Rafała. Sprawy jednak się komplikują, kiedy przyjaciółka okazuje się nie zawsze idealna, a i chłopak czasem nie postępuje właściwie, do tego dochodzi najpierw wizja, a później fakt ciąży Jagody.

Znalezione obrazy dla zapytania moja ananke

Czy związek Rafała i Jagody przetrwa próbę, a przyjaźń z Justyną nie pozostanie tylko wspomnieniem? Tego dowiecie czytając książkę. Mnie ta opowieść zdecydowanie nie zawiodła, bardzo mi się podobała. Były chwile naprawdę wzruszające. Całość ukazuje również jak z nieśmiałej dziewczyny Jagoda staje się pewną siebie, odpowiedzialną młodą kobietą. Polecam nie tylko dziewczynom. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz