poniedziałek, 19 września 2016

Stonowany zestaw z bordową koszulką

Hej kochani, dzisiaj mam dla Was w końcu jakąś stylizację. Trochę mi to zajęło, ale w końcu się zmotywowałam i oto jest, wpis modowy. Łączenie szkoły z blogiem nie zawsze jest łatwe, dlatego właśnie post raz się pojawi a raz nie. Tymczasem zapraszam do zdjęć.


Bardzo jednolity outfit, bez wzorów, 
dzięki temu możemy poszaleć w krojach i fakturach.
Bordowa koszulka, czarne legginsy i szary sweter z falbankami,
naprawdę świetny na teraźniejszą pogodę.


Falbana swetra i nie widoczne na zdjęciach 
rozcięcia na dole bluzki, są fajnym
zwieńczeniem całości.


Nieco dłuższa już grzywka i rozpuszczone włosy.


Ja ostatnio w setach tego typu chodzę bardzo często,
prostota wkupiła się w moje łaski, oczywiście z nutą szaleństwa
i czegoś ciekawego. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz