czwartek, 7 kwietnia 2016

Placki jogurtowe z karmelizowanymi jabłkami.

Hej, dzisiaj post kulinarny, mam dla Was przepis na placki jogurtowe z karmelizowanymi jabłkami, mimo niewielkiej ilości cukru jest to bardzo zdrowy, odżywczy i smaczny pomysł na śniadanie, czy kolację. Przygotowanie zajęło mi 15 minut, czyli idealny pomysł dla zabieganych. Przepis ten znalazłam na tym blogu, czyli Fashionelka.


Składnki:
  • 400 g jogurtu naturalnego
  • 180 g mąki
  • 1 jajko
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki oleju
  • 1 jabłko
  • 5 łyżek cukru
  • 3 łyżki wody



Przygotowanie placuszków:
Wszystkie składniki oprócz jabłek, cukru i wody mieszamy w misce. Nalewamy porcjami na rozgrzaną patelnię i smażymy placuszki z obu stron. Wykładamy na talerz.


Przygotowanie jabłek:
Na suchej patelni rozpuszczamy cukier w wodzie, jabłka kroimy na cienkie cząstki, smażymy na patelni z cukrem aż do zmięknięcia jabłek. Wykładamy je na placuszki.

Mi ten przepis bardzo się od razu spodobał,
jest on przeze mnie wypróbowany.
Zrobiłam sobie takie właśnie placuszki na śniadanie,
zdecydowanie polecam.
Kolejny post w sobotę, będzie to prawdopodobnie 
wpis fryzjerski.
:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz