sobota, 9 kwietnia 2016

Filmy - Szansa na sukces

Hej kochani, mam dzisiaj dla Was recenzję filmu, trafiłam na niego przypadkiem, ale zdecydowanie nie żałuję. Jest to film pod tytułem Szansa na sukces. Jest to amerykańska komedia romantyczna. Opowiada o szesnastoletniej Terri Fletcher, która mimo sprzeciwu swojego ojca, za pozwoleniem mamy i cioci jedzie na wymarzony obóz muzyczny. Właśnie ten motyw muzyczny sprawia, że uwielbiam ten film jeszcze bardziej. Mimo iż jest to komedia jest wiele scen które naprawdę wzruszają, po prostu piękne, idealne, świetna robota.

Znalezione obrazy dla zapytania raise your voice

Hilary Duff jako Terri Fletcher, świetnie zagrana rola.
Film powstał w 2004 roku, ja poznałam go dopiero
kilka miesięcy temu. Piosenką, którą
można usłyszeć na koniec filmu jest Raise your voice,
utwór ten jest równie udany jak cała produkcja.

Post, który miał się pojawić dzisiaj,
czyli fryzjerstwo będzie wstawiony 
prawdopodobnie we wtorek.
Tymczasem do następnego. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz