środa, 6 kwietnia 2016

Music - Guns 'n' Roses

Guns 'n' Roses to stosunkowo dawny, popularny zespół, niesamowita charyzma i skala głosu wokalisty to idealne połączenie, do tego bardzo mądre głębokie teksty, wszystko oprawione w cudowną muzykę i pokazane poprzez fantastyczne teledyski. Z muzyką tego zespołu miałam już do czynienia wcześniej, ale kiedy stwierdziłam, że piosenki są świetne, postanowiłam pochylić się nad ich twórczością nieco bardziej, jak się okazało jest to zespół z dużym stażem i wielkim wspaniałym dorobkiem. Sama jeszcze nie poznałam wszystkich utworów, ale już mam swoje ulubione, jest to na pewno Sweet Child o Mine, pierwszy raz spotkałam z tą piosenką chyba w The Voice of Poland, gdzie śpiewała ten utwór Ola Kasprzyk, drugie miejsce jak na razie zajmuje Don't Cry, jedna z bardziej nostalgicznych i jednak smutniejszych piosenek, spotkałam się z nią już w dzieciństwie, nie wiedząc że istnieje taki zespół jak Guns 'n' Roses. Oczywiście jest wiele, równie świetnych twórczości, ale te dwie piosenki to moje ulubione.


Tak wygląda logo zespołu, znane i kultowe.

Axl Rose

W wieku szesnastu lat rzucił szkołę, choć wcześniej był wzorowym uczniem. W różnych zespołach, próbował sił jako basista, klawiszowiec, aż w końcu jako wokalista. Po przeprowadzce do Los Angeles kontynuował karierę muzyczną. W 1986 roku zmienił nazwisko na Axl Rose. Imię zaczerpnął z nazwy zespołu w którym grał. Jest on moim zdaniem jednym z najlepszych wokalistów, podziwiam jego talent i twórczość, macie tu zdjęcie sprzed lat, choć mające już swoje lata najlepiej oddaje moje skojarzenie z jego osobą.


Ostatnio pojawiają się wpisy bardziej do czytania,
ale tak wyszło, w najbliższych dniach czeka Was
porcja tutoriali i zdjęć, więc myślę,
że w ten sposób nadrobię fotograficzną lukę.
Do następnego. :-)



1 komentarz:

  1. Bardzo lubię solówki gitarowe Slasha. November rain jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń