sobota, 16 kwietnia 2016

Kwietniowe kwiaty.

Hej kochani dzisiaj u mnie całkiem ładna pogoda i w końcu czas na zrobienie fajnych zdjęć otaczających nas cudów przyrody. Mówi się że jest jesienne lenistwo, ale wiosną jest podobnie, im piękniej na zewnątrz tym bardziej nam się nam nie chce wziąć się w garść i wykonać zamierzony plan. Jednak w końcu ja znalazłam tą siłę w sobie  i mam dla Was porcję wiosennej fotografii. :-)


Kwiaty mirabelki.


W pełnej okazałości.


 Żółte. :-)


Niebieskie dzwoneczki.


Bordowa sasanka.


Młode listki wierzby.


Śliczny granatowy bratek.


Biały żonkil.


Różowe tulipany.


Różowo - białe.

Zdjęcia robione godzinę temu i już na blogu.
Mi się bardzo podobają 
i jestem zadowolona. 
Tak więc powracam do regularnego wstawiania
postów. Do następnego. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz