piątek, 8 lipca 2016

Tabelki motywacyjne.

Hej kochani, dzisiaj kontynuując temat zdrowego trybu życia mam coś dla początkujących, którzy potrzebują motywacji do ćwiczeń. Jest to świetny sposób stawiania sobie wyzwań w formie tabelek. Ja trafiłam na nie na blogu fashionelki i od kilku miesięcy sprawdzają się świetnie. Na czym to polega? Do wydrukowania mamy bardzo dużo różnych wzorów zależnie od tego co chcemy osiągnąć. Czy są to codzienne ćwiczenia, czy zdrowe odżywianie, czy jeszcze coś innego.


 Mamy również do wyboru różne długości wyzwania: 7-dniowe, 21-dniowe, 30-dniowe i 55-dniowe. Osobiście najbardziej lubię te 30-dniowe. Najbardziej przypominają one kalendarzowy miesiąc a także jest wśród nich największy wybór. Wszystkie te tabelki pochodzą właśnie z bloga fashionelka.pl i są jej autorstwa. 

kalendarz lato

Gdy już mamy wydrukowaną tabelkę wpisujemy codziennie przez jaki czas i jaką aktywność fizyczną uprawialiśmy lub jeśli jest to wyzwanie zdrowego odżywiania lub nie jedzenia słodyczy po porostu zaznaczamy codziennie poprzedni dzień, jeśli tego postanowienia się trzymaliśmy. Oczywiście każdy może mieć swój własny sposób na ich wykorzystanie, a także więcej możecie się dowiedzieć z wpisów na blogu autorki i pomysłodawczyni.


 Tabelkę taką możemy powiesić sobie na lodówce w kuchni lub na tablicy korkowej w pokoju. Ja swoje comiesięczne wyzwania wpinam do segregatora z organizerem i mam je ciągle po ręką. 

Ostatnio nieco dużo wpisów o zdrowym
 odżywianiu itp. już wkrótce trochę odmiany. :)
Do następnego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz