poniedziałek, 4 lipca 2016

Kolczyki po drugiej stronie lustra.

Jakiś czas temu miała miejsce premiera filmu "Alicja po drugiej stronie lustra" i mimo iż jestem wielką fanką Johnny'ego Depp'a oraz pierwszej części filmu to jeszcze nie miałam przyjemności zobaczyć tej produkcji. Powstało już wiele sesji inspirowanych Alicją po drugiej stronie lustra, ja takową również planuję, jednak na razie odbyła się tylko jej zapowiedź w małej skali. Swoje odbicie mogły jednak zobaczyć moje nowe kolczyki. Może i trochę zwariowany pomysł, ale efekt jak najbardziej mi się podoba. Mam też przedstawienie moich "wkrętów", które dostałam na moje urodziny. :-)

Moje kolczyki urodzinowe,
nadają koloru każdej stylizacji. :-)



Drewniane tło pasuje idealnie.



Gwiazdy zdjęć, czyli okrągłe wkręty w kratkę.


Małe lustereczko w ślicznej ramce świetnie sprawdziło
się jako element scenografii.


Do tego wspomniane już drewniane podłoże, dobranie perspektywy
i wychodzą całkiem fajne zdjęcia. :-)


Osobiście jestem bardzo zadowolona ze zdjęć
i mam nadzieję, że niedługo powstanie 
sesja zainspirowana tym filmem, tym razem
 z udziałem ludzi. :-)
Kolejny post już niedługo. :-)

1 komentarz: