czwartek, 7 lipca 2016

Butelki i słoiki na napoje.

Dzisiejszy wpis kulinarny będzie nieco nietypowy, bo nie znajdzie się tu przepis. Za to mam dla Was przedstawienie czegoś co nie tak dawno odkryłam. Jest to też brakujący element w moim ostatnim haul’u. Chodzi o plastikowe lub szklane butelki i szklane słoiki wielokrotnego użytku na napoje. Często są one ślicznie zdobione i aż chce się je wziąć do ręki.


Zazwyczaj butelki są pojemności ok. 500 ml.


  I mają zakrętkę wyglądem przypominającą kapsel.
Ja ostatnio właśnie kupiłam swoją pierwszą 
taką butelkę w Sinsay’u za ok. 20 zł. 


Jest w matowym odcieniu szarości z różowymi napisami i ozdobami.


Do tego czarna zakrętka ze sznureczkiem.


 Istnieją odmiany również z zakrętką posiadającą w środku dziurkę na słomkę wśród butelek, to jest również bardzo dobre rozwiązanie, jednak średnio nadaje się gdy chcemy ją wziąć do torby i wyjść. 
A oto inne przykładowe buteleczki.


 Szklane z zakrętkami w kratkę.


 Szklane przezroczyste z napisami.

Słoiki są różnych pojemności i często maja w zestawie grubą słomkę. Są one bardziej do użytku domowego niż do zabrania ze sobą na miasto, do pracy czy do szkoły. Są idealne do wszelkiego rodzaju koktajli. Oto jak może wyglądać taki słoiczek. 


Z własnego doświadczenia zdecydowanie polecam. :-)
Do następnego. :-)

1 komentarz:

  1. Jejku przepiękny nagłówek! <3
    Sama robiłaś?
    A te słoiczki na napoje są cudowne, sama bym sobie taki kupiła.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń