czwartek, 30 marca 2017

Wiosna - krokusy, przebiśniegi...

Jak zawsze ostatnio, w czwartkowe popołudnie przychodzę do Was z nowym wpisem, tym razem jest to zbiór kilku zdjęć wiosennych kwiatów. Jak zawsze po wykonaniu fotografii i zgraniu ich na komputer większość wylądowała w koszu, udało mi się jednak znaleźć takie z których jestem zadowolona, z części może nawet i dumna. Może trochę kolorów na zdjęciach doda komuś sił na przetrwanie do końca tygodnia, kto tak jak ja w tym tygodniu czeka tylko do ostatniego dzwonka w piątek i komu zdecydowanie nie pomaga ponura, deszczowa atmosfera na dworze. :) 


Przebiśniegi w biało-czarnej tonacji.



Tutaj na kolorowo.


Z bliska, pasiasta przyjaciółka, pszczoła.


Białe krokusy.


Po raz kolejny białe krokusy, z nieco innej perspektywy,
dodatkowo w nico zimniejszej palecie barw.


Dopiero rozkwitające, rozwijające się fioletowe krokusy.


Piękna kępa krokusów, w grupie siła.


Z innej perspektywy, nieco z oddali.

Jak widzicie, zdjęcia powstały w przeciąg około dwóch tygodni,
stąd różnice w wyglądzie niektórych kwiatów. Wiosna tak oto pięknie
nam rozkwita, zaskakuje pogodą, kolorami.
Życzę Wam mimo wszystko miłego piątku i wypoczęcia w weekend. :)

2 komentarze:

  1. Do mnie jednak nie przemawiają kwiaty (a zwłaszcza wiosenne) w czarno-białej tonacji, dlatego te kolorowe dużo bardziej mi się podobają :) Piękne te kępki krokusów jak i tych dopiero się rozwijających. Chciałabym mieć fioletowego krokusa u siebie w pokoju, pięknie pasował by mi do klimatu mojego pokoju. Jednak wiem, że kwiatki mnie nie lubią a ja jestem leniwa i stawiam na sztuczne ;D
    Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia.

    Życzę miłego dnia !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty wiosną są przepiękne. Cała przyroda budzi się do życia. Natomiast jak koleżanka powyżej lepsze są zdjęcia w kolorystyce wiosennej , żywej , jeżeli chcemy pokazać piękno tych kwiatów. Aczkolwiek wszystkie Twoje zdjęcia są dobrze wykonane :) Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń