piątek, 10 marca 2017

Dzień Kobiet

Dwa dni temu świętowaliśmy Dzień Kobiet, stąd w moich rękach wylądowała śliczna, czerwona róża, od razu w mojej głowie pojawiła się wizja sesji zdjęciowej. Kilka zdjęć powstałych w jej wyniku pokażę w jednym z najbliższych postów. Dzisiaj jednak chcę się podzielić zdjęciami właśnie tej inspirującej mnie róży, bo kwiaty mają to do siebie, co najmniej w moim przypadku, że przysparzają nas o nowe pomysły i uśmiech na twarzy.


Bardzo dużo ujęć powstało na białym tle, dlatego połączyłam
je w jedną całość. 


Z innej perspektywy, czyli listki,


Od góry, efekt pęcherzyków powietrza na listkach i łodyżce,
zawsze niejako mnie zadziwia.


Od frontu.


Na czerwonym tle.


Zbliżenie, typowo fragmentowe.
Moja lustrzanka zdecydowanie spełniła w te sesji moje 
wymagania i ujęcia wyszły tak jak sobie wyobrażałam.
Do następnego. :)

3 komentarze:

  1. Trzecie zdjęcie wygląda suuper! :)

    + Dodaję do obserwowanych :)
    Zachęcam również do obserwacji mojego bloga :)
    http://zanett01.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny post, naprawdę aż szkoda mi było kończyć czytać :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie zdjęcia są cudowne, widać nie tylko dobry
    sprzęt ale i talent fotografa :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń