wtorek, 22 marca 2016

Uroda - Odżywka do rzęs

W ostatnim tygodniu przed Wielkanocą postaram się wstawić jakieś dwa - trzy posty na ten temat. Jednak dzisiaj jeszcze w tradycyjnym klimacie, czyli uroda. Po ostatniej biżuterii, lekka zmiana tematu. Jakiś czas temu postanowiłam wypróbować odżywkę do rzęs a dokładniej aktywne serum do rzęs. Tak naprawdę nie wiedziałam jakich efektów mogłabym się spodziewać. Teraz, po stosunkowo krótkim czasie stosowania, czyli ok. dwóch tygodniach, mogę stwierdzić że widać pierwsze różnice, rzęsy są mocniejsze, mniej wypadają i na moje oko są odrobinę dłuższe i gęstsze.



Nakłada się je tak jak tusz do rzęs, za pomocą szczoteczki, z tą różnicą że ta jest gumowa. Po nałożeniu należy chwilę poczekać, aby serum nie zostało nam na powiekach. ;-) Jestem ciekawa dalszych efektów, zdecydowanie produkt zyskuje moją rekomendację. :-)


Z racji tego że w święta nie będę aktywna w blogosferze,
postaram się wszystkie planowane posty wstawić wcześniej,
aby nie robić zaległości. Co do Wielkanocnych postów,
to na pewno pojawi się tutorial na ozdoby świąteczne 
i co najmniej jeden wpis kulinarny.
Kolejne posty jutro albo jeszcze dzisiaj. :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz