niedziela, 6 marca 2016

Muzyka - Maite Perroni




Hej kochani, po dwóch dniach przerwy powracam do blogosfery z kolejnymi pomysłami. Kilka dni temu pokazałam Wam jak w tym miesiącu będą wyglądały posty. Pojawiły się tam dwie nowe kategorie, była to między innymi muzyka. Do tej pory nie było jej zbyt dużo na blogu, dlatego teraz postanowiłam to zmienić. Kiedyś opowiadałam Wam o Enclose, moim ukochanym zespole. Wpis TUTAJ. Dzisiaj, w pierwszym "oficjalnym" muzycznym wpisie chciałabym Wam przybliżyć postać mojego ostatniego "odkrycia" jakim jest piosenkarka Maite Perroni.


Maite Perroni to meksykańska piosenkarka i aktorka. Ja poznałam ją poprzez telenowelę "Kotka", ale znana jest także dzięki produkcji takich jak: Nie igraj z aniołem, Mój grzech, czy Triumf Miłości. A tak prezentowała się właśnie w "Kotce".


Samej " Kotki" nie oglądałam w całości, od początku do końca, ale mam zamiar wkrótce to zmienić. Sama fabuła jest bardzo ciekawa, a obsada wybrana z największą dokładnością i osobiście mi bardzo się podobała, jak i akcja oraz gra aktorska.
Teraz myślę, że pora przejść do tej właśnie muzycznej strony Maite Perroni. Jej piosenki są oczywiście w języku hiszpańskim, ich klimat jest bardzo pozytywny. Właśnie w "Kotce" podczas rozpoczęcia możemy usłyszeć jej piosenkę. Jest to utwór "Vas A Querer Volver". Dla mnie świetne słowa i cudowna muzyka. Do tego dochodzi wspaniały teledysk, z którego można wywnioskować, że ta młoda Meksykanka również świetnie tańczy.

Link do piosenki.

Drugą najbardziej znaną i również świetną piosenką jest "Tu y Yo". Prosty, krótki tytuł, ale także cudowny tekst i muzyka. Teledysk ukazujący tą nieco mocniejszą, ostrzejszą stronę wokalistki, również godna polecenia piosenka.


Tu y Yo

A to jedna ze scen z teledysku. Fantastyczna produkcja.



W zasadzie mogłabym tak opisywać każdą z piosenek,
 każda jest świetna pod każdym względem.
Polecam Wam aby pochylić się nad jej twórczością,
sama jestem w trakcie odkrywania jej dzieł.

1 komentarz:

  1. Nie znalam jej wcześniej :)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń