środa, 9 marca 2016

Szklane kulki

Hej kochani, dzisiaj 240. post na blogu. Przez ostanie dni blog przeżywał jakiś kryzys, dosłownie 2-3 dni, ale zawsze. Jednak wczoraj pojawił się post z nowej kategorii, szczerze mówiąc bałam się trochę jak przyjmiecie ten wpis, jednak patrząc dzisiaj na statystyki i wyświetlenia, myślę, że notka była udana, bo już jakiś czas żaden z postów nie osiągną tak dużej popularności wśród Was. Dzisiaj fotografia, tak jak mówiłam nie będzie żadnych podkategorii, tym razem mam dla Was fotki może i zwykłej rzeczy jak szklane kulki we flakoniku, jednak wbrew pozorom możemy uzyskać z tak pospolitego przedmiotu całkiem niepospolite zdjęcia.


Białe kulki.


Szklany flakonik.


Patrząc z góry. ;-)


Bez patyczków.


W przybliżeniu.


Dokładnie widoczne.


Tym razem wypełnione zielonym płynem.


Od góry.


Ciekawy efekt daje właśnie ta barwa.


Tu z dodanym filtrem.


Filtrem gwiezdnym.


Trzecia wersja kolorystyczna.


Na różowo.

Mi osobiście zdjęcia się bardzo podobają.
Jestem ciekawa waszej opinii. 
Na filtr gwiezdny postanowiłam
poświęcić osobny wpis,
ponieważ jest to naprawdę ciekawe.
Kolejny post już jutro.
:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz