niedziela, 13 marca 2016

Bordowy kapelusz - Outfit

Hej kochani, w czwartek mówiłam że w sobotę pojawi się sesja, nie wstawiłam wczoraj ani sesji ani posta. Dzisiaj to wszystko nadrabiam. Nie wiem jak u Was, ale u mnie pięknie świeci słońce, jest ślicznie, aż chce się żyć... i robić zdjęcia. Dzisiaj skupiam się na bordowym kapeluszu, który kupiłam już jakieś trzy tygodnie temu. Do tej pory jednak jeszcze nie miałam okazji użyć go jako elementu stylizacji, ze względu na pogodę, która nie sprzyjała tego rodzaju dodatkom. Jednak postanowiłam, że dzisiaj właśnie pokażę Wam kilka zdjęć z tym oto kapeluszem w roli głównej.


Najpierw w teorii. :-)


Bordowy, z czarnymi wykończeniami.


Rozpuszczone włosy, grzywka na bok, to chyba jedyne 
rozwiązanie do kapelusza jakie do tej pory wymyśliłam.


Do tego bluzka w paski i okulary przeciwsłoneczne.


Zdjęcia powstały właściwie w pół godziny.



Zanim się spostrzegłam, prawie wszystkie 
otrzymały biało-czarne barwy.


Ostatnie zdjęcie jest zrobione w sepii.

Jakoś do tej sesji pasowała mi właśnie taka stylistyka barwna.
Biel, czerń, ponad połowa fotografii ma te kolory.
Troszkę retro, ale efekt końcowy podoba mi się 
jak nigdy chyba wcześniej, tym bardziej że zdjęcia robiłam
sama, bez niczyjej pomocy przy fotografowaniu.
Mam nadzieję, że piękna pogoda mnie nie opuści 
i będę mogła w końcu sprawdzić kapelusz w praktyce.
:-)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie bardzo fajna stylizacja i muszę przyznać, że ja również jestem wielką fanką kapeluszy. Jakiś czas temu odkryłam kapelusze fedora https://mojakosmetyczka.pl/co-warto-wiedziec-o-fedorze-fascynujacy-swiat-kapeluszy/ i muszę przyznać, że się w nich zakochałam.

    OdpowiedzUsuń