piątek, 26 kwietnia 2019

Stylizacja grunge - Guns'n'roses

Mimo mieszanki ubrań w każdym stylu w mojej szafie, co jakiś czas powracam do stylówek inspirowanych stylem grunge.
 

Jestem fanką zespołów rockowych, zwłaszcza tych starszych i czasem ta miłość szuka wyjścia na zewnątrz do świata. Wtedy zawsze znajdzie się kilka moich klasyków, które idealnie się w ten styl wpisują.


 Jako podstawa stylizacji świetnie sprawdzają się koszulki z logo zespołów, w tym outficie jedna z moich z Guns'n'roses. Do tego klasyczne czarne jeansy, skórzana kurtka i czarne trampki. 



 W pasie przewiązana koszula w czerwono-czarną kratę. Fryzura upięta na kojarzoną często ze stylem pin-up czerwona bandana, ale myślę, że zastosowana w nieco inny sposób świetnie wpisuje się również w stylizację w stylu grunge.



 Jako wykończenie całej stylówki mamy pomalowane na czarno paznokcie, które bardzo lubię nawet na co dzień. 

W końcu udało mi się wykrzesać trochę czasu na wstawienie sesji ze stylizacji, a już kolejne czekają na publikację, więc niedługo możecie się tu spodziewać więcej tego typu wpisów. :)



Zdjęcia wykonane w bardzo urokliwym miejscu, gdzie brzozy okazały się świetnymi kompankami do fotografii ;)


Jak się okazuje, pozowanie z upiętymi włosami w moim przypadku jest dużo trudniejsze niż kiedy są one rozpuszczone, ale myślę że się udało wybrać całkiem fajne kadry :)

3 komentarze:

  1. Ooo jaka piękna koszulka! <3
    Zdjęcia mają swój urok i klimat - bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu kochałam słuchać Gunsów! A taka stylizacja nie jest mi obca i uwielbiam ją w stu procentach!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super ta stylizacja ;)

    Pozdrawiam skartistblog

    OdpowiedzUsuń