piątek, 19 kwietnia 2019

Oryginalny sposób na pisanki last minute


Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami. Sprzątanie, gotowanie, pieczenie. Ja uwielbiam kiedy świętom towarzyszą dopasowane ozdoby. Każdy szczegół ma znaczenie, choćby to był sposób złożenia serwetki, którą położę na talerzu. Ważnym elementem są również pisanki. Sposobów ich wykonania jest bardzo dużo, ale w tym roku postawiłam na coś innego niż kiedykolwiek.


 Zaczęłam od pomalowania jajek na przeróżne kolory. Miałam do dyspozycji trzy kolory barwników, które zmieszane w odpowiednich proporcjach umożliwiały stworzenie dowolnej barwy.


 Nadszedł czas na dekoracje. Pinterest będący dla mnie ostatnio źródłem wielu inspiracji pomógł i tym razem. Trafiłam na zdjęcie pisanek z kwiatowymi wiankami na "głowie" i bardzo przypadło mi to do gustu. 


 Postanowiłam zrobić je z bukszpanu, który przyklejałam w odpowiednim miejscu gorącym klejem. Czarnym markerem dorysowałam oczy i buzie. Idąc dalej tym tropem powstała kolejna pisanka - tym razem gałązki naklejałam na dole jajka, tworząc coś na wzór spódniczki.  


 Tak prezentują się pisanki wykonane w ten sposób. Moim zdaniem technika jest bardzo efektowna, a wykonanie bardzo łatwe. Może ktoś jeszcze się pokusi na wykonanie takich pisanek? :)

1 komentarz:

  1. Wow ! :) na ostatnim zdjęciu bardzo mi się takie spodobały :D na przyszłe święta takie zrobię :)

    https://latacposwiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń