środa, 27 marca 2019

Czarna sukienka z czerwoną różą w stylizacji

Dzisiaj mam dla Was efekty sesji, w której miałam okazję stanąć tym razem po drugiej stronie aparatu, a przed obiektywem - Kinga. 


Zdjęcia wykonane w pierwszych promykach wiosennego słońca na zielonym tle budzących się do życia roślin. Mam wrażenie, że w tym roku kolorowe, radosne pejzaże na zdjęciach wyjątkowo szybko zastąpiły biało-szary krajobraz zimowego świata. 


Podstawę stylizacji stanowi czarna sukienka na szelkach ze żłobieniami na całej długości udekorowana naszywką w kształcie czerwonej róży. 


Do tego dopasowana kolorystycznie krótka bluzka, również w ognistym kolorze. Z racji, że fotografie robione były kilka tygodni temu pojawia się również kurtka parka w kolorze khaki. 


Kontrastowe błękitne rajstopy, zgodnie z pomysłem modelki dopełniają stylizację :)


Co do fryzury i makijażu totalnie naturalny look.
Pierwszy taki wpis na blogu prezentujący sesję, kiedy stoję po drugiej stronie aparatu. 
Mam nadzieję, że się spodobało, do następnego :)

4 komentarze:

  1. Fajnie wygląda ta sukienka z tą bluzką. Czarny + czerwony to me gusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna dziewczęca sukienka. W twoim stylu super. beautylilly87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i cudowna stylizacja ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i ciekawa stylizacja :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń