piątek, 8 marca 2019

Dzień kobiet - outfit z różową ramoneską

W ten piękny słoneczny i ciepły dzień mamy super święto. Dzień dziewczynek, dziewczyn, wszystkich kobiet i kobietek. 


Życzę Wam aby to były fajne chwile. Z ulubioną książką, filmem, z rodziną lub znajomymi. Cokolwiek się Wam marzy. Niech to będzie czas relaksu, może zrobienia czegoś na co nigdy nie macie czasu. 


Mi Dzień Kobiet nieodłącznie kojarzy się z kwiatami. Dlatego też jest to dodatek do dzisiejszej sesji. Żółto czerwone tulipany obwiązałam czerwoną wstążką.


 Głównym elementem stylizacji jest malinowa ramoneska upolowana w Sinsay'u. Idealnie do niej  wpasowują się różowe końcówki moich włosów. 


Podstawę outfitu stanowi kobaltowa koszulka i klasyczne czarne jeansy. 


Na paznokciach najbardziej kobiecy kolor czyli czerwony. 


W makijażu odstąpiłam nieco od mojej codziennej rutyny i na górnej powiece namalowałam eye-linerem czarną kreskę.


Jest to chyba moja ulubiona sesja do tej pory z 2019 roku. uwielbiam pozować z rekwizytami,
dodatkami, kwiatami. A tulipany są szczególnie fajne, zwłaszcza, że później, po sesji mogą pięknie przystroić nasz dom. Wszystkiego dobrego na tegoroczny Dzień Kobiet.


3 komentarze:

  1. Pięknie kochana wyglądasz! <3
    W dniu naszego święta warto się zrelaksować i zrobić np. domowe spa :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ślicznie w tej stylizacji. Ramoneska pasuje do Ciebie idealnie. Mi także Dzień Kobiet kojarzy się z tulipanami ! :)
    Dla Ciebie również wszystkiego najlepszego !
    Obserwuję i będę zaglądać częściej !
    Pozdrawiam serdecznie
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniejsza o stylizację i kwiaty, które swoją drogą są śliczne- ale ta piękna figura robi wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń