czwartek, 23 lutego 2017

Tłusty Czwartek - Sesja

Hej, hej, postanowiłam na razie przenieść posty w wtorków na czwartki, więc dzisiaj idealnie pasująca sesja z pączkami, specjalnie na tłusty czwartek. Jak wiadomo jeden zdrowy posiłek nie sprawi że od razu się zdrowo odżywiamy, tak samo działa to w drugą stronę, jeśli na co dzień jemy sałatki, kasze i jesteśmy fit, to zjedzenie pączka czy dwóch, nam na pewno nie zaszkodzi, dlatego życzę Wam smacznych pączków, faworków i innych pyszności.


Pisałam już Wam o tej sesji w kilku postach,
 a stylizacja jest taka sama jak w tym poście.


Mam na sobie klasyczne jeansy i czerwony sweter.


Włosy rozpuszczone, lekko podkreślone rzęsy i różowy błyszczyk, 
aczkolwiek na zdjęciach przybrał czerwoną barwę.


Dodatkiem do zdjęć, moim rekwizytem, są oczywiście pączki,
z czekoladą i orzeszkami.


Trudno oderwać od nich wzrok, są to małe słodkie dzieła sztuki.


 Świat przez różowe okulary? Tym razem pączkowe okulary. :)


Trudno się im oprzeć, ale raz do roku jest to całkiem dozwolone.

Niełatwo pozowało się z pączkami, tym bardziej, że moje
były miękkie i puszyste, do tego polane czekoladą.
Na zdjęciach wyglądają jednak bardzo ładnie,
a efekty końcowe w 100 %  mnie zadowalają. :)
Po dzisiejszych słodkościach niedługo postaram się wstawić coś 
zdrowego, ale równie pysznego lub poprawiającego humor. :)

1 komentarz: