wtorek, 14 lutego 2017

Walentynki

Dzisiaj jak zawsze ostatnio we wtorki, nowy post. Są Walentynki, więc wszystkim wszystkiego najlepszego, czy to z drugą połówką, czy też pilotem od telewizora. :) Sesja zdjęciowa Walentynkowa jest w realizacji, niestety się nie wyrobiłam na ten wpis, ale mam trochę zdjęć jak ja to nazywam, teoretycznych. Przed moim obiektywem pokazały się Scrabble i Muffinki.


Moje Walentynkowe muffinki z różową masą i czerwoną posypką.


MIŁOŚĆ wg Scrabbli.


KOCHAM CIĘ tradycyjne ułożenie i serduszko.

Na dzisiaj tyle wpis szybciutki, sporo czerwonego koloru,
różu i słodyczy. Za 9 dni Tłusty Czwartek, więc
możecie się spodziewać pączkowej sesji. :)
Czeka na swoją kolej już kilka tygodni. :D

5 komentarzy:

  1. Całkiem fajne zdjęcia 👍
    Sama jestem amatorem fotografii, ale bardzo lubię to robić ;)
    letoutbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pyychotka! ja takze przygotowalam w tym roku babeczki na walentynki ;3

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszności :)
    Super zdjęcia :0
    Ja również bardzo lubię robić zdjęcia :)
    Mało brakuje mi do 180 obserwatorów. Pomożesz? A na pewno się odwdzięczę :)
    Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda :) Nie mogę doczekać się tłustego czwartku i twojej nowej sesji :) Obserwuję!
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :) !
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczki wyglądają pysznie!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń