wtorek, 7 lutego 2017

Lauren Kate - Łza

Jakiś czas temu w bibliotece wpadła mi w ręce książka Lauren Kate pod tytułem "Łza". Po przeczytaniu opisu, nie byłam pewna czy wpasuje się w mój gust, ale postanowiłam zaryzykować. O dziwo historia strasznie mi się spodobała i trudno było mi się od niej oderwać. Jest to historia o nastoletniej Eurece, która w wyniku wypadku traci matkę. Nie radzi sobie z tym, uważa że ona także powinna umrzeć. Dostaje od matki w spadku tajemniczą księgę, kamień i medalion, a także naukę, aby nigdy nie płakała. Nagle zaczyna na każdym kroku spotykać tajemniczego Andera. Chłopak wie o niej zbyt dużo niż powinien, co zaczyna ją zastanawiać. Postanawia przetłumaczyć tajemniczą księgę, z każdą stroną historia w niej opisana staje się coraz bardziej niewiarygodna. Eureka spostrzega, że nie jest ona czystą fikcją literacką, a jej życie kryje więcej tajemnic niż sądziła.

Znalezione obrazy dla zapytania łza książka

Całość kontynuuje "Wodospad", ale jeszcze nie miałam przyjemności przeczytać tej książki, mam jednak nadzieję, że niedługo się to zmieni. Na uwagę zasługuje również okładka książki, która strasznie mi się podoba. Tajemnicza, delikatna, prześliczna. Inspirująca do sesji zdjęciowej. Tak więc książka zdecydowanie godna polecenia i uwagi. :)

1 komentarz:

  1. Twój opis bardzo mnie zaciekawił. Zawsze lubiłam tajemnice :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń