poniedziałek, 22 lipca 2019

Sesja z kwiecistą sukienką

Sukienki w kwiaty to jeden z moich ulubionych elementów garderoby. Świetnie prezentują się na różne okazje i dają dużo możliwości. Tworzą dziewczęcy look i dodają delikatności. 


Ta sesja powstała kilka miesięcy temu, jednak pokazuje jak najbardziej letnią stylizację. Jako modelkę po raz kolejny możemy zobaczyć Kingę. 


Tym razem stałam po drugiej stronie aparatu. Zdjęcia wykonane w zielonym otoczeniu, nastrajających energetycznie roślinach. 


Sukienka stanowiąca podstawę stylizacji ma prosty krój, z wiązaniem na dekolcie i długością do kolana. Na białym tle znajdują się różnokolorowe kwiaty. 


Do tego leciutki kardigan w odcieniach szarości. Jako dopełnienie mamy makijaż wykonany z użyciem ceni do powiek w różnych odcieniach zieleni.


 Bardzo lubię zdjęcia z tej sesji, efekt końcowy jest satysfakcjonujący. 


Minął już ponad miesiąc wakacji, co nie bardzo mieści mi się w głowie. Czas pędzi. Dajcie znać co chcielibyście zobaczyć w następnym wpisie :)

4 komentarze:

  1. Śliczna modelka i ta sesja :)
    Kwieciste sukienki w tym sezonie na stałe zagościły w mojej szafie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja naprawdę ładna, jednak wygląd prawego paska mnie odstrasza.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Można jeszcze dostać gdzieś tę sukienkę? Bardzo mi się podoba :D
    Co do wakacji... Dlaczego czas tak szybko leci?! Jak się kilka dni temu zorientowałam, że to koniec lipca, nie mogłam uwierzyć. A przecież miałam tyle planów na wakacje. Jakoś nic jeszcze nie zrealizowałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorwana w SH, więc raczej nie. ;)
      Jeszcze sporo czasu zostało, więc życzę realizacji celów. :)

      Usuń